PÅSKEFERIEN I BILDER

God kveld mine fine! Hvordan går det med dere? Påskeferien er over for denne gang for min del, og gjett hvem som klarte å forsove seg i dag? Oh yes.. Haha! Det var virkelig hardt å stå opp for å dra på skolen i dag altså, huff. 

 

MY EASTER IN PICTURE

Nå tenkte jeg uansett å gi dere en slags oppsummering fra ferien med litt bilder. Det har vært både en stressende og rolig ferie, hvor jeg har fått enda flere og fine minner. Ferien startet med russedåp som er noe av det sykeste jeg har vært med på. Det å stå på scenen med noen av de flotteste menneskene jeg veit om å bli døpt av selveste Charter-Svein var en fantastisk opplevelse!

Dagen etter var det tidlig opp for å selge kaker til inntekt for russetida, før det ble noen rolig dager med bare avslapning med mange tanker. Heldigvis hadde jeg disse to fine jentene å støtte meg på når ting er vanskelig.

Mandag var Stian og jeg i Solbergelva for å besøke våres kjære fine bestemor, samtidig som vi også la roser på graven til oldemor. Det var virkelig en vond følelse å stå foran graven til min favoritt, men det føltes godt å endelig få tatt seg en tur innom graven hennes.

 

Onsdag var jeg og Hilda ute å spiste på Cafe Clint, noe som var veldig hyggelig. Deilig mat, mye skravling og litt shopping!

De siste dagene av ferien sov jeg borte. Det var så deilig å komme seg litt ut, istedenfor å stenge meg inne hjemme som jeg egentlig ønsket. Disse dagene koste jeg meg med gode venner og hadde det relativt bra. Fredag og lørdag var jeg og noen fra russegruppa dessuten ute på byen, og i mandag var det duket for feiring av Anita. Alt i alt ble dette en veldig fin ferie faktisk♥

Hva har du gjort i ferien?
 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#påske #påskeferie #hverdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg