VÅRFØLELSE

Endelig er det vår! Det har vel vært vår en stund allerede, men slik har det ikke akkurat føltes ut før i dag. Det er deilig å se gradestokken stige og kjenne at det går mot varmere tider. Vi har jo hatt noen fine dager med sol og litt varme i ny og ned, men i dag var det så varmt at vinterjakka må nok bort veldig snart. Sommeren sniker seg innpå, og det føles veldig godt. Gjett om jeg gleder meg!

Veit ikke helt om jeg skal kalle dette en effektiv dag eller ikke. Endte med å sovne noen timer på sofaen på dagtid i dag, men ettersom jeg er forferdelig sliten om dagen så trengtes det nok. Men jeg har også fått gjennomført 5/5 punkter på min to do list i dag, så det er da ikke verst, hehe!

Nå er det straks kvelden her. Håper dere alle har hatt en kjempefin uke, og at den kommende uken blir minst like bra!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#vår #vårfølelse #hverdag #blogg #søndag

6 kommentarer

Siste innlegg