MENNESKETS BESTE VENN

Hei mine fine lesere, og god lørdag! Hvordan har dere start helgen deres vært så langt? Min har vært forsovet ganske rolig, slappet av for det meste foruten i dag. Stian og jeg har nemlig stått og solgt kaker nok en gang til inntekt for russetiden! Jeg er så sabla stolt av oss alle sammen og den jobben vi gjør for å tjene inn mest mulig til russetiden. Nok om det, stikker egentlig innom for å takke for alle som leste innlegget mitt i går og la igjen gode ord både her på bloggen, men også andre sosiale medier. Setter så uendelig stor pris på det, dere er helt fantastiske! Ting føles vondt å vanskelig nå, men det går nok over med tiden. Enten så går det bra, eller så går det over. Jeg er hvert fall heldig som har så gode mennesker rundt meg, og enda mer heldig som har disse to flotte jentene som i livet mitt. Et ordtak sier at hunder er menneskets beste venn, og det er jeg så enig i! 

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#dyr #hund #kjærlighet #russetiden

4 kommentarer

Siste innlegg