POWER TO THE GIRLS

God kveld mine fine lesere! Hvordan har dagen deres vært? Min har vært helt grei! Skulle egentlig selge kaker til inntekt for russetiden i dag, men valgte å avlyse det og passe på veslesnuppa i stede. Heldigvis er hun mye bedre i dag! Pappa har kommet hjem igjen i dag etter å ha vært nesten to uker på sykehuset. Ingenting farlig, han har bare hatt en del undersøkelser og testing for å prøve å finne den perfekte masken han skal sove med om natten fremover. Men føles veldig bra å ha han hjemme igjen må jeg si, så overnervøs jeg er for å være alene. Jeg mener, dere skulle virkelig ha sett hvor gæren jeg har vært disse dagene, skulle nesten vært på film. Haha! Uansett, timene har egentlig gått veldig fort unna etter han kom hjem og nå er det straks klart for kvelden her. Håper uken deres har vært fin og at helgen blir minst like bra! 

Forresten.. ser dere hvor hårete genseren min er på bildene. Huff, sånn er det når man har hund. Prøvde å ta vekk mest mulig hår før bildene, men umulig unngå disse hundehårene når vesla absolutt ville opp på armen mens jeg skulle ta bilder, haha!

 

 

Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#hverdag #blogg #power #girls

8 kommentarer

Siste innlegg