EN DAG SOM DENNE

Hei dere! Hvordan har dagen deres vært? Våres ble ikke helt som planlagt. Da jeg kom hjem fra skolen var ikke Milla helt i form, og siden jeg er alene hjemme med hundene om dagen avlyste jeg derfor alt av avtaler i dag for å passe på den lille pasienten og søsteren hennes. Huff, skal ikke være enkelt å være hund nei. Får virkelig vondt i mammahjerte om en eller begge av jentene ikke er helt i form. Heldigvis så det ikke ut til at det er noe farlig, og hun er på bedringens vei! Satser på at hun er frisk til i morgen♥

Men siden det var mye bedre med ro og søvn for Milla, og jeg ikke akkurat kunne sitte å dulle med henne eller søsteren hennes i flere timer, fikk jeg vært litt effektiv hjemme her i dag. Jeg fikk blant annet vasket et par maskiner med klær, rydda litt, tatt litt bilder og malt en vegg på rommet mitt i dag. Det oppussingprosjektet har tatt sin tid for å si det sånn, men ettersom det har skjedd så mye den siste tiden har jeg rett og slett ikke hatt overskudd til å holde på med det. Det tar nok litt tid til før det blir ferdig, men jeg gleder meg enormt til å vise dere resultatet!

Håper dere alle har hatt en kjempefin dag♥

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#hunder #dyrehjerte #mammahjerte #dyr #hverdag

4 kommentarer

Siste innlegg