10 PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Siden leserantallet stadig blir større, tenkte jeg det kunne være kjekt med et innlegg hvor nye lesere for muligheten til å bli enda bedre kjent med meg. Selv elsker jeg å lese slike innlegg på andre sine blogger, og har derfor plukket ut noen personlige spørsmål fra ulike bloggere, som jeg tenkte jeg kunne svare.  Skulle det være noe annet du lurer på, er det bare å legge igjen en kommentar.

Fortell livshistorien din i korte trekk.
Ble født på Ringerike Sykehus 21. april 1998 med kullsvart hår og blåe øyne. I 3 år bodde jeg sammen med pappa, mamma og storesøster, før mamma valgte å flytte ut. Jeg vokste da opp med pappa og søster, og var stadig på besøk hos mamma. Jeg gikk i barnehage, og hadde mange gode venner der. Jeg begynte på skolen i 2004, og gikk på samme skole i 10år, hvor jeg ikke trivdes så godt ettersom jeg ble mye mobbet. Men hele tiden var jeg opptatt av at de andre ikke skulle få mobbe meg ut av skolen, og jeg fullførte alle årene. Nå går jeg mitt tredje år på videregående, etter å ha fullført to år innen helse, noe som har hatt sine oppturer og nedturer. Livet mitt generelt har ikke vært noen dans på roser. Helt fra jeg 3år frem til jeg var 16år var jeg innblandet i barnevernet, og jeg skal ikke akkurat skryte på meg at jeg vokste opp i de beste kårene. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått vokse opp i mitt eget hjem og alt det fine jeg har opplevd med familie og andre rundt meg. Jeg må også legge til at jeg har to vakre hunder, Milla som er en chihuahua på snart 6 år og Michelle på snart 4 år som er blandingshund. Jeg veit ikke hva jeg skulle gjort uten disse to!

Kan du beskrive deg selv med 5 ord?
Omsorgsfull, sta, ansvarsfull, livsglad, psykisk sterk.

Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte?
Ja! Dessverre eier jeg ingen talenter, eller er flink i noen sport eller hobby, så jeg kan vel bare glemme det. Men om det er en ting jeg kunne tenke meg å være berømt for, så må det være toppblogger! Jeg vil tro at det er flere med blogg der ute som drømmer om det samme? Uansett, så hadde det vært sykt gøy, ikke bare med tanke på pengene men også den feedbacken man får på det man skriver.

Fortell en ting vi lesere ikke veit om deg.
Jeg ble tatt med sugekopp under fødselen, haha! Litt sært å fortelle kanskje, men det var det eneste jeg kom på.

Hva/hvem betyr mest for deg her i livet?
Hundene mine, familien min og vennene mine.

Hva er du mest takknemlig for?
Livet jeg har fått. Det er vanskelig å sette ord på det, men jeg er bare så takknemlig og så livsglad! Jeg føler jeg kanskje sløser kanskje mye med livet mitt til tider, og føler jeg burde gjort det mer opplevelsesrikt, nettopp fordi jeg vil oppleve mest mulig. Men med tanke på hvordan livet mitt er nå er det fullt forstårlig fra min side at det ikke kan bli slikt.

Jeg er også veldig takknemlig for at jeg har så mange gode støttespillere rundt meg som støtter meg i både i gode, men også vonde og vanskelige tider. Jeg har ikke alltid vært så heldig med vennekretsen, da jeg ble mobbet veldig mye tidligere, og nettopp derfor setter jeg enda mer pris på de jeg har rundt meg enn det jeg ellers ville gjort.

Hva er din største drøm?
Å bli toppblogger, det har vært en drøm i flere år nå! En annen drøm er å få oppleve verden, det er så mye jeg har lyst til å gjøre og mange steder jeg vil dra til.

Hva er ditt beste og verste minne?
Jeg synes det er vanskelig å velge ut det beste minne. Da jeg var mindre hadde jeg ikke så mange venner og jeg er derfor så glad for å kunne ha så mange venner rundt meg som jeg har nå. Jeg har opplevd så mange fine minner med disse, at det er vanskelig å skulle velge et. Når det kommer til verste minne så handler det om denne mannen som jeg anmeldte og som det ble rettsak ut av. Han påførte meg vonde sår og minner som jeg aldri vil glemme dessverre.

Nevn en ting du alltid har med deg uansett hvor du går.
Telefonen min.

Hvem ringer du til når du blir sint eller lei deg?
Ei god venninne eller pappa.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#spørsmål #svar #blogg #hverdag #personlig

8 kommentarer

Siste innlegg