KOSELIGSTE HELGEN PÅ LENGE

Hvor har helgen blitt av egentlig? Til tross for det, så har den vært en av de koseligste på lenge! Skulle egentlig planlegge masse innlegg i går, men jeg var rett og slett utslitt etter hele uken, og det har jeg egentlig i dag også. Det har vært mye skolearbeid som har stått i fokus denne uken, og derfor har jeg valgt å sette av litt tid til meg selv istedenfor å skrive masse innlegg som jeg egentlig lovet dere. Men veit dere, jeg tror jeg trenger det fremover med tiden som vi nå er i møte. I går hadde  “spakveld” her hjemme, kanskje ikke akkurat spa, men jeg har uansett pleiet jeg meg selv. Det er så deilig og ikke minst viktig, å sette av litt tid til seg selv i en stressende hverdag og gi kroppen litt ekstra pleie. Men nå er jeg her, klar for å fortelle om helgen!

Etter psykologtimen på fredag dro jeg for å besøke kusina mi som for to uker siden fikk ei lita prinsesse. Jeg har gledet meg så lenge for å treffe nykommeren i familien og på fredag fikk jeg endelig møte henne. Planen var egentlig å dra etter noen timer, men da jeg sa jeg skulle dra begynte Jenny Elisabeth som lenge hadde kost på fanget mitt å gråte. Litt komisk, haha! Men både fordi det var veldig lenge siden jeg har møtt dem alle sammen og fordi det var så koselig valgte jeg å overnatte. Da fikk vi jo masse tid til å være sammen, alle sammen!

På lørdag hadde jeg og Stian planlagt å reise til bestemor i Solbergelva. Denne setningen var ekstremt rar å skrive, for hver gang jeg drar dit pleier jeg å dra innom oldemor også, men slik er det ikke lenger noe som selvfølgelig er vondt for oss alle.. Vi rakk dessverre ikke å reise innom kirkegården for å besøke graven hennes, så det må vi få gjort snart! Uansett var det veldig koselig å se bestemor igjen, og hun var veldig glad for å se oss også. Det er en stund siden sist vi var der, men nå håper jeg virkelig ikke at det blir lenge til neste gang.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#weekend #helg #baby #spa #familie

4 kommentarer

Siste innlegg