DENNE DAGEN HAR JEG VENTET LENGE PÅ

Fredag og ikke hvilken som helst fredag. Denne dagen har jeg faktisk ventet på i 2 år! I dag skal jeg og hele vennegjengen til Sandvika på kinopremieren av Fifty Shades Darker. Jeg skal ikke legge skjul på at den siste måneden har vært vanskelig å holde ut, og det har vært nedtelling for fullt. Jeg gleder meg så mye og veldig spent på hvordan film nummer to er. Tenk at endelig er dagen her!! 

Anita og jeg har allerede forberedt oss masse. På mandag så vi den første filmen nok en gang, og her om dagen fant vi denne kjekkasen og da kunne vi jo ikke droppe å ta bilde med han. Haha! Flere som skal se denne filmen?

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#fiftyshadesdarker #50shadesdarker #kino #premiere

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg