RUSSEGENSERNE VÅRES

Fredag og endelig helg! Er vel første helgen på lenge som kan føles slik ut ettersom jeg det siste halvåret har hatt øvinger for det meste i helgene, og særlig den siste måneden har det vært ekstremt. Planen for i dag var egentlig å poste mange blogginnlegg, men planer kan fort bli ødelagte dessverre. Har egentlig masse tanker jeg ønsker å få ut og mange ting jeg ønsker å skrive om. Skal prøve å få satt meg ned å laget noen innlegg nå, men først må jeg bare vise dere de flotte russejakkene våres med logo på som vi mottok her om dagen. 

Vel, det er kanskje litt seint at vi nå har fått de i og med at dekknavnskroa var vel i september eller når det var. Uansett, det er så lenge siden at jeg har glemt det, haha! Så det sier seg vel selv at det var på tide? Det var egentlig et bevisst valg fra våres side å bestille nå siden vi hadde bestemt oss for å kjøre på med et navn gjennom hele russetiden, mens nå i disse dager er i tenkeboksen om vi skal ha konsept-navn også. For det er jo det som er vanlig, men “Golden Light” er egentlig det vi ønsket å hete, og derfor ble det så spontan avgjørelse at vi glemte oss litt bort. Haha! Huff, nå skravlet jeg meg litt bort.. Hva synes dere om genserne?


 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

8 kommentarer

Siste innlegg