TULLERUS(S)K 2017


Foto: Trond Løland

Hei mine fine! Hvordan har dere det? Fredag var det premiere på våres russerevy her i Hønefoss, og jeg må bare vise dere noen bilder fra forestillingene. Som dere veit har vi hatt flere skriveøkter, øvelser med sang og dans, og sketsjøving frem mot denne helgen, og på fredag stod Tullerus(s)k var klare på scenen og vi ga folk en revy-opplevelse de aldri vil glemme! Vel, bortsett fra de som kom fulle da. De glemte nok det meste, haha! Vel uansett, vi fikk terningkast 5 av Ringblad, og de i fjor fikk 3, så det sier vel seg selv at dette var sjukt bra? Jeg er hvert fall imponert over hele gjengen!


Foto: Stina Johnsrud

Dessverre har bloggen har måtte bli nedprioritert, men nå kommer jeg sterkere tilbake forhåpentligvis.. Dette har vært en “once in the lifetime- opplevelse” og en tid jeg aldri vil få tilbake, og følte derfor at jeg måtte prioritere dette. Følelsen av at det hele er over er veldig rart og ikke minst trist. Til tross for at jeg kun endte opp med å bare være med på fellesnummere og medley så var det stressende nok for min del. Det tok mye av min energi, og var hardt nok bare det, selv om jeg virkelig skulle ønske jeg fikk vært med i en sketsj da. Det så jo veldig gøy ut!


Foto: Ukjent

 Det er nok flere som lurer på hvordan det gikk med angsten min. Jeg husker faktisk at jeg og psykologen min snakket om det lenge før revyen, og at hun synes det var tøft av meg å ta på meg noe sånt når jeg sliter med det jeg gjør. Jeg så på det som en utfordring- noe jeg absolutt ville klare. Jeg ville ikke la angsten gå i veien for meg. Det er klart at det var i noen øyeblikket det var vanskelig- flere av gangene vi skulle på scenen, særlig på medley hadde jeg forferdelig vondt i hjertet og var redd for at jeg skulle få et angstanfall. Men jeg klarte det! Jeg trosset angsten min, danset og sang for flere hundre mennesker. Stolt over meg selv, og det har jeg all grunn til å være!


Foto: Stina Johnsrud

Se flere bilder ved å trykke her.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

Siste innlegg