SNART I MÅL

Nå er vi klare for siste uke med øving frem mot revyen, og dette blir så bra!I dag har vi vært å henta russebukser som vi skal låne til revyen og fått handlet inn resten av det vi trenger av klær og andre ting. 4 dager til premiere, og jeg er så spent! Jeg gleder meg til vi er i mål, og det blir så bra, selv om jeg veit med meg selv at det blir trist når det hele er over. Jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg gruer meg litt også til selve revyen, med tanke på stress og angst. Men jeg satser på det beste og at det går bra! Blir nok ikke så mye tid til å sette seg ned med bloggen denne uken, men jeg har planlagt et par innlegg til dere og jeg skal prøve å gjøre mitt beste utenom det. Forresten la dere merke til hvor annerledes russebuksene så ut tidligere? Synes de var helt grusomme, og jeg er så glad de som lages nå ser bedre ut!

Ønsker dere alle en kjempefin uke!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg