TELLER NED DAGENE TIL PREMIERE

God kveld mine fine! Hvordan har dere det? En ny helg med stress har sneket seg på her, nå er jeg klar for siste uke med øvelser frem mot premieren. Shit, det er faktisk 6 dager til vi står på scenen og har våres første forestilling!! Skulle vel kanskje ikke ha klaget så mye på stress de siste ukene, for det er nå det virkelig skjer. Det er nå stresset kommer, hvert fall enda mer! Jeg er hvert fall helt sikkert på at det blir en veldig bra revy og at resultatet til slutt blir veldig bra! Gleder meg så sjukt!

Må forresten takke for så fine kommentarer på min forrige innlegg. Noen ganger føles det bare godt å skrive, og vite at det er noen i andre enden av skjermen som bryr seg. Ensomheten tar overhånd noen ganger, men en slik bekreftelse letter denne. Nå er det straks middag her hjemme. Det sies at fine folk spiser seint, og det passer oss bra. Neida, haha! Ønsker dere alle en kjempefin helg videre

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

8 kommentarer

Siste innlegg