DEMOTIVERT

Enkelte dager går ikke helt som planlagt, akkurat som i går. Jeg har så mye inspirasjon og planer for bloggen, og vil gjøre det jeg kan for at den skal bli bedre, men slike dager som i går ødelegger alt. Og dere har vel kanskje skjønt nå at om det er en dag jeg ikke blogger, så er det noe som har skjedd som på en eller annen måte har ødelagt dagen min, og dere har rett. Det gjorde det..

Som om den tiden vi nå går i møte ikke går meg nok på nervene, så fikk jeg en kommentar slengt rett i trynet i går, som gjorde meg litt satt ut. Først tenkte jeg egentlig ikke noe over det for jeg er vandt med å bli behandlet på den måten, men etter å ha drøftet det med et par venninner forstod jeg hvor alvorlig det egentlig var. Først da tenkte jeg over hva det betydde som personen sa, og at det egentlig ikke var ålreit på noen måte. Det resulterte i at jeg var lei meg for det meste av kvelden i går og brøyt i ut i tårer. Jeg føler meg på mange måter veldig psykisk sterk, men når jeg allerede er langt nede så blir det hvert fall ikke bedre at noen trøkker meg lengre ned. Jeg følte meg rett og slett helt demotivert.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

5 kommentarer
    1. du skriver aldri noe om moren din på bloggen.. så lurte på om det har skjedd noe med hun eller om faren å moren din fortsatt bor sammen?

    2. Anonym: Mamma og pappa gikk fra hverandre da jeg var 4år, da bodde jeg hos pappa på heltid og hos mamma annenhver helg. Da jeg ble eldre valgte jeg å bo mer hos henne, men bodde fast hos pappa fremdeles. Situasjon nå er spesiell. Mamma lever i beste velgående, men har tatt dumme valg som hun får ta konsekvensene av rett og slett, uten at jeg skal gå altfor mye inn på det her på bloggen. Kan gjerne lage et innlegg om dette hvis det er ønskelig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg