DET KOMMER TIL Å BLI TIDENES REVY

Lov å si at jeg er sliten nå? Føler meg faktisk så sliten at jeg ikke aner hvordan jeg skal formulere meg i innlegget. Har nemlig stått på med dans og sang på full hals siden kl. 13 i dag og frem til kl. 18. Russerevyøvelsene tar virkelig på energien min og det er ganske ikke så rart når jeg prøver å gjøre mitt beste hele veien. Det er ikke lett bestandig, men jeg prøver virkelig mitt ytterste. Litt under 2 uker til premiere, veldig spent på resultatet men jeg er helt sikker på at det kommer til å bli tidenes revy! Alle er jo så flinke!
Håper dere alle har hatt en fin helg og kost dere masse!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg