FIN AVSLUTNING PÅ EN STRSSENDE SKOLEUKE

Etter skolen i dag bestemte Anita og jeg oss for å dra ut å spise. Vi prøvde en nytt sted for våres del, og maten var virkelig fabelaktig. Anita valgte å spise vårruller, og jeg kylling spyd med poteter og salat ved siden av. En flott avslutning på en stressende skoleuke, og jeg kjenner det skal bli deilig med helg. Får hvert fall slappet av litt, selv om jeg veit at det venter en stressende helg  framfor meg, med enda mer øving frem mot russerevyen, og derfor har derfor bare slappet og ikke gjort noe særlig fornuftig i dag. Håper dere alle får en strålende helg!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg