TING JEG SER FREM TIL I 2017

Hadde et slikt innlegg i fjor også med ting jeg gleder meg til utover året, så hvorfor ikke ha et slikt i år også med ting jeg ser frem til utover året? Det er jo klart at alle planene for året er ikke der, men det er ofte de mest spontane planene som blir det beste. Gleder meg til å se hva 2017 har å by på.

♥ 50 shades darker
Har gledet meg til nummer to av denne filmen skulle komme ut helt siden jeg så den første filmen på premieren. 10.februar skjer det og dagene telles det for fullt. Ser fram til å se denne med mine beste venner!

♥ Russetiden
Først og fremst gleder jeg meg til klærne kommer i løpet av et par måneder, før russetiden starter i april. Den skal virkelig ta av, gleder meg enormt! Russetiden har allerede startet smått. Vi har vært igjennom tre kroer, og enda har vi en igjen. Vi har dåp, fester, russe-tog og heftige minner som venter oss. Men først russerevy i slutten av denne måneden!

♥ Få lappen
2016 var året jeg håpet på å få lappen, men slik endte det ikke. Jeg måtte slutte på kjøreskolen av private årsaker. Dette året skal jeg klare det!

♥ Bursdagen min
Veit ikke hvordan jeg vil feire bursdagen min i år eller om det i det hele tatt blir noen feiring. Uansett gleder jeg meg, selv om jeg må innrømme at jeg nyter livet som 18. Synes det er en fin alder og skulle gjerne vært 18 for alltid!

♥ Bli ferdig med videregående
Kun et halvt år til jeg har fullført 13 år skolegang, og gjett om jeg gleder meg til å bli ferdig! Jeg er så lei alt som har med skole å gjøre, så jeg skal ikke legge skjul på at dette er noe jeg ser frem til!

♥ Jobbe enda hardere med bloggen
Jeg elsker hobbyen min, og ønsker at den skal bli enda bedre. Jeg får aldri jobbet hardt nok med bloggen, og dette året er intet unntak.


 

 

– Ann Helen


 Følg Adalsjenta på Facebook

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg