NESTEN OBLIGATORISK

Jeg føler meg så heldig om har så gode mennesker i livet mitt. Det er ingen selvfølge å ha venner rundt seg og det er ikke alle som er like heldige dessverre. Jeg veit selv hvordan det er å føle seg ensom, alene og at ingen bryr seg, fordi man rett og slett har ingen rundt seg. Jeg har vært der, faktisk i flere år. Nettopp derfor setter jeg så stor pris på de få gode vennene jeg har.

I går bestemte vi oss for å ha en tur til Sandvika, og jeg er så takknemlig for at jeg får være med. Det er ingen selvfølge at jeg får bli med tanke på at jeg ikke har førerkortet og bil, og det aldri er jeg som kjører dit. Det er nesten blitt obligatorisk å dra dit den første fredagen i måneden, eller når jeg tenker meg om har vi faktisk ikke vært der sammen på en stund, men i perioder drar vi ofte hver måned. Ingenting er jo bedre enn halvpris på favoritt-isen, eller hva? Så klart ikke bare derfor vi velger å dra, men det er absolutt et pluss. Det ble noen nye innkjøp, blant annet toppen i forrige innlegg og som dere garantert vil se i mine neste innlegg på bloggen også. Jeg så den nemlig i Hønefoss i går, men de hadde kun en igjen og den var altfor liten. Jeg bestemte meg derfor å ta bilde av den, slik at jeg kunne spørre betjeningen i Sandvika om de hadde den. Og jeg ble så utrolig glad da de hadde kun en igjen og den passet meg perfekt!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg