FULLBOOKENE HELGER

God kveld! Deilig med helg eller hva? Selv har jeg nettopp våknet fra en liten powernap. Huff, ødelegger døgnrytmen min litt å sovne så seint på dagen, men trengte det nok etter en stressende dag. Skal ikke akkurat skryte på meg at jeg har noen typisk følelse av helg, for har dagen vært fullbooket med revyøvelser frem mot russerevyen som er i slutten av måneden. Slik vil det også bli de neste helgene fremover. Ikke at jeg har hatt så mange øvelser selv i dag, men allikevel var det ikke noe vits i å dra hjem mellom øvelsene så da ble jeg like gjerne hengende i Hønefoss i flere timer. Hadde heldigvis godt selskap av Bibiana, vi endte opp med å ha en aldri så liten photoshoot ved brygga, og det ble så mange fine bilder. Har masse bilder å vise dere fremover, så dere kan bare glede dere!

Det har vært en tøff start etter jul med tanke på skole og alt som hører med, revy og andre ting. Heldigvis blir det nok ikke like stress dag i morgen, og jeg kan etter planene sove litt lengre enn hva jeg har gjort de siste dagene. Det er mye stress frem mot forestillingene, men jeg gleder meg sånn til å se resultatet. Er helt sikker på at det vil bli tidendens russerevy! Skal prøve å ta det med ro og ikke stresse altfor mye, for er det en ting jeg ikke vil så er det å bli syk og havne på legevakta. Har nemlig hørt flere tilfeller hvor det har skjedd, og veit selv hvordan det er fra tidligere erfaringer.

Resten av kvelden skal brukes til å planlegge litt innlegg og den kommende uka. Dette er ikke bare fryd og gammen å skrive blogg, det krever nemlig en del planlegging og en smule arbeidslyst. Jeg har satt mål for 2017 når det gjelder bloggen, men jeg merker det ikke er like lett å følge dette denne måneden med tanke på alt som skjer. Men jeg forsøker mitt beste for dere! Håper deres uke har vært bra og at dere får en super kveld videre!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg