MINE MEST LIKTE BILDER PÅ INSTAGRAM

Jeg synes det å se tilbake på året som har gått er veldig koselig. Det er ikke til å legge skjul på at dette har vært et svært hektisk år for min del med mange oppturer men også nedturer. Jeg liker å se tilbake på det positive som har skjedd, men også hva det negative har gitt meg av erfaringer videre i livet. Instagram er intet unntak. Her er jeg ikke like personlig lenger som jeg var tidligere, men deler positive opplevelser og oppturer for det meste. Uansett så tenkte jeg at det kunne være kjekt for dere å se hvilke bilder på instagram som er de mest likte hos meg. Følg meg gjerne adalsjenta

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg