NY START PÅ BLOGGÅRET 2017

Hei vakre mennesker! Hvordan går det med dere? Flere av dere starter vel på skolen denne uken? I dag var det skolestart etter ferien for min del, og jeg skal ikke legge skjul på at det var tungt å stå opp tidligere i dag. Jeg skulle gjerne hatt en måned ferie til, føler meg minst like sliten som jeg gjorde da vi sluttet for et par uker siden. Og lærerne tar ikke hensyn til våres trøtte ansikter akkurat, her var det full rulle fra første minutt! Tilbake til det jeg skulle snakke om..

Da jeg bladde igjennom arkivet for å skrive  “Tilbakeblikk på 2016” var det helt klart mye som har forandret seg når det gjelder selve bloggen, og det er helt klart mye som har forandret seg på alle de snart fem årene jeg har blogget, forståelig nok med tanke på at jeg har blitt noen år eldre, har andre meninger og et annet syn på ulike ting. Oppsettet og ikke minst bildene er store forandringer. På mange positive måter kjenner jeg ikke igjen jenta som startet opp bloggen for flere år siden, jeg har forandret meg på så veldig mange måter. Tanken på å opprette en helt ny blogg og slette denne har vært der, men jeg er jo adalsjenta på en måte også. Derfor har jeg bestemt meg for å sette i gang litt endringer og satse høyere på bloggen i 2017. Full opp rensk og mer oversiktlighet er punkter som står høyest på lista etterfulgt av bedre innhold og bilder. Blogging er det jeg trives med og jeg vil at den skal bli enda bedre. Selvfølgelig skal dere lesere for være inkludert i dette, så kom gjerne med tips til hva som kan bedres. Jeg har allerede satt i gang noen tiltak, blant annet fått meg ny header og nytt profilbilde, hva synes dere?

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer
    1. Synes du høres ganske reflektert ut 🙂 og føler litt av vi har opplevd endringene sammen med deg bare gjennom blogginnleggene og måten du skriver på 🙂 headeren og profilbildet var forresten kjempe fint ! 😀

    2. Guro Christine: Oi, det var veldig hyggelig å høre! Så bra du føler det, veldig kjekt med en slik tilbakemelding. Da føler jeg at jeg får frem det jeg ønsker! Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg