STRESSENDE TID I MØTE

Hvordan går det med dere? Har starten på det nye året vært bra? I morgen er det tid for skolestart og det er en stressende tid i møte for min del. Skolearbeid som innebærer innleveringer og oppgaver, bloggen og ikke minst mye som skal gjøres hjemme her. Jeg føler på mange måter at det er så mye som skulle vært gjort, men at jeg ikke rekker halvparten.

Som om ikke det er nok, er måneden fullbooket med øving frem mot russerevyen som er i slutten av denne måneden, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg til det er over. Forstå meg rett- revyen kommer til å bli den beste og jeg gleder meg enormt! Men alt stresset rundt er overhode ikke bra for helsa, verken den fysiske eller psykiske. Jeg har satt meg mål for at dette bloggåret skal bli bedre en fjorårets og at jeg skal komme med flere og mer innholdsrike innlegg både for å ikke skuffe dere, men ikke minst meg selv også. Det er dette jeg trives med og dette jeg ønsker å gjøre, men dessverre er det ikke alltid tiden strekker til. Jeg prøver etter beste evne å planlegge innlegg når jeg har tid til overs, men håper på forståelse fra dere lesere at dette ikke alltid er like enkelt.

Ønsker du å kjøpe billetter til årets russerevy i Ringerike? Jeg selger billetter til årets russerevy til 270kr per.stk.

Fredag 27.jan kl 18.00 og 21.00
Lørdag 28.jan kl 14.00, 18.00 og 21.00

Ta kontakt med meg på Facebook ved å trykke her eller send mail til [email protected]. Kun seriøse henvendelser.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg