BEGIR MEG UT PÅ NYE EVENTYR

Veit dere hva? Jeg er på vei til Sverige og begir meg ut å nye eventyr alene. Ikke riktignok eventyr, men jeg skal hvert fall besøke noen et sted jeg aldri har vært før. Kanskje det blir et eventyr? Ikke veit jeg. Uansett, dette er noe som har vært planlagt en stund og jeg ser fram til å komme fram! Startet reisen rundt halv ti i dag, men enda har jeg et par timer med buss fremfor meg, og jeg tenkte derfor å skrive et par innlegg som dere kan kose dere med mens jeg er borte. Høres det bra ut? Kom gjerne med litt ønsker til lesestoff, hehe.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg