MY CHRISTMAS EVENING IN PICTURE

God kveld vakre mennesker! Håper dere har hatt en fredfull og fin julefeiring

Har i hele dag prøvd å starte et innlegg, men uten hell. Julekvelden er overstått og det er omsider denne dagen snart også. Julekvelden var helt ok. Den startet bra, helt til jeg innså hvor ensom jeg følte meg. Jeg veit at det er mennesker der ute som må sitte alene og at det er mennesker der ute som ikke har det bra. Men det er lov for oss andre å si at vi ikke har det bra også. Jeg har feiret jul med hele den lille familien min i de 18 tidligere årene, men i år var alt forandret.

I år ble det bare meg og pappa rundt matbordet, bare meg og pappa som pakket om gaver sammen, og bare meg, pappa, Milla og Michelle som prøvde etter beste evne å ha en fin kveld. Jeg er takknemlig for det siden det er ikke alle som er like heldige, men jeg har alltid vært vandt til å feire jul med mamma og Ann Kristin også, og julaften i år føltes nesten ut som å få et slag i trynet. Det er ikke slik det skulle ende, men sånn gjorde det da. Prøvd å være mest mulig positiv, men med så mye motgang er ikke det enkelt. Men i forhold til mange andre ble det en bra kveld!


Ønsker dere en riktig god jul videre

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

10 kommentarer

Siste innlegg