CHRISTMAS EVE


Fine jentene mine

Julekvelden er godt i gang og jeg stikker innom for ønske dere flotte lesere en riktig god jul. Håper feiringen deres har blitt vellykket så langt og at resten blir like bra. Maten er allerede inntatt her. TIl å lage ribbe for første gang i mitt liv er jeg også fornøyd selv om røykvarsleren gikk minst ti ganger. Vi måtte jo teste den ut, haha! Nå skal jeg og pappa kose oss etter beste evne resten av kvelden med julefilmer og serier på tv, dessert og pakker. Litt rart å bare være oss to, men vi prøver å gjøre det beste ut av hele situasjonen

Ta godt vare på hverandre folkens. Det har seg sånn at det er ikke som gleder seg til julen og jeg kjenner meg sånn igjen. Mange mennesker sitter alene dessverre, og det skjærer virkelig i hjertet mitt bare ved tanken.  Ikke la noen sitte alene i julen, ta godt vare på hverandre. Denne julen hadde jeg et sterkt ønske om å invitere mennesker som sitter alene hjem til oss, dette har pappa vært svært uenig i, men jeg håper virkelig at jeg får det til en gang. Ingen fortjener å være alene, og alle fortjener å ha det bra

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

Siste innlegg