EN LITEN JULEGLEDE


Mine nydelige skatter

Har så mye på hjertet i kveld, hehe. Men det er vel bare positivt med noen innlegg? I dag var jeg så heldig å få se igjen to små som jeg har savnet så mye. Se bortifra at jeg fikk møte de et par minutter for et par uker siden, så har vi ikke møttes på over et halvt år. Ingen kos, ingen nuss, ingen kjærlighet på over et halvt år. Happy har vært min bestevenn siden jeg var ti år, og for tre år tilbake fødte hun seks nydelige små valpiser. Deriblant fikk jeg Michelle fordi jeg passet disse hele sommeren. Broren hennes, Bamse som bor med Happy hos mamma har dermed også vært en del av livet mitt de siste årene. Det å ikke ha fått møte disse har vært veldig vondt og sårt for meg, og i dag var jeg så heldig å få dem igjen. Dette var årets juleglede for meg. Godt at det skjer noe godt i det vonde også

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg