SISTE PSYKOLOGTIME FOR DETTE ÅRET


Jeg kjenner på følelsen av skyldfølelse, skam, skuffelse og frykt, og når disse følelsene bokstavelig talt fucker opp med livet ditt er det ikke bestandig like lett.  Livet mitt har på ingen måte vært en dans på roser, og særlig dette året har på ingen måter vært lett. Jeg har erfart mye på godt og vondt som jeg tar med meg videre i livet.

I dag hadde jeg min siste psykologtime for i år, før jeg skal tilbake på nyåret. Timen i dag ble brukt for det til å snakke om fra da jeg startet opp og frem til nå, med så klart litt prating innimellom om ulike hendelser og ting gjennom året. I tillegg la jeg fram hvor vanskelig jeg synes det er å snakke om ting, i forhold til å skrive slik jeg gjør for dere. Vi ha jo snakket om mye så klart, men det er nok et helt lass med ting jeg også burde ha fortalt, men som er ganske omfattende og vanskelig. Jeg synes det er mye lettere å frem ting på en blogg, utrolig nok, enn å sitte med profesjonelle mennesker i husets fire vegger som ikke forteller videre hva jeg sier. Slik burde det ikke vært, og jeg kommer egentlig ikke til noe konklusjon eller fasit på nettopp dette.

Livet skal ikke være enkelt, og jeg er glad for at jeg fikk tildelt det livet jeg nå har. Men helt ærlig så finne det en grense. Hvor vanskelig skal livet være? Og hvor mye skal vi mennesker tåle egentlig? Nei veit dere hva folkens. Jeg satser på et bedre år i 2017, både for meg og ikke minst for dere. Jeg veit det vil komme noen harde kamper for oss alle uansett, men jeg ønsker dere alt godt uansett hva 2017 måtte by på.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer
    1. Takk det samme fine deg!<3 Jeg forstår det må være vanskelig, uansett hva som har skjedd, men du tror ikke du ville ha delt det med oss? Kanskje hadde det hjulpet faktisk, å snakke med noen "fremmede venner" slik jeg kaller oss blogglesere! Jeg vil veldig gjerne høre iallefall. Det hadde vært en perfekt avslutning på året om du ville ha skrevet et innlegg hvor du forteller hva du har gått gjennom. Klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg