FEIRING AV MARTINE`S 19ÅRS DAG

På onsdag fikk jeg et lite avbrekk fra alt fra skolearbeid og min stressende hverdag. På mandag fylte nemlig et av våres medlemmer i russegruppa 19år, og dette måtte så klart feires. Onsdag var vi i russegruppa  og noen til invitert til å feire hennes bursdag på Peppes Pizza, og dette kunne jeg ikke si nei til. Elsker bursdager, og ikke minst må man stille opp for sine venner. Jeg ble med Martine hjem etter skolen for å bake kake og være litt med henne før bursdagen, så tenkte å legge ut litt bilder fra det og selve bursdagen. For en superfin bursdagsfeiring, og jeg tror bursdagsjenta var like fornøyd.


 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg