RUSSETIDEN GOT US LIKE

Nå skal jeg snart ta kvelden. Jeg har en travel dag framfor meg i morgen med jobb, russerevyøving og utlevering av kaker, og jeg trenger den søvnen jeg kan få. Uansett følte jeg at jeg måtte å stikke innom dere en tur. Må forresten takke alle dere som er innom her å leser, og legger igjen så fine kommentarer. Jeg får ikke sagt nok ganger hvor takknemlig jeg er for det og hvor mye jeg setter pris på det!

Jeg hadde egentlig ingen plan å legge ut noe om dugnadsjobbene våres og kakesalget våres som holder på med til inntekt for russetiden på bloggen, men ettersom dette tar en del av tiden min om dagen, som jeg kunne brukt til dere lesere i stede for eksempel så er det absolutt nødvendig.

I dag stod jeg og Anita på hjemstedet mitt for å selge kaker, og vi alle fire har stått på i snart en måned for å tjene inn en del penger til russetiden. Til sammen har vi solgt over 500 bokser på litt under en måned, og jeg er så imponert over innsatsen til alle sammen. Alle er på forskjellige nivåer angående mengde bokser, men det samholdet og innsatsen vi hver og en gjør er fantastisk. Stolt av den fine gjengen min

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg