FORTJENER JEG IKKE BEDRE?

Noen dager er bedre enn andre, men i dag er en av de dårlige. Vel, det ble feil å si- For det er nemlig ikke bare i dag det er sånn.. Slik har det vært de siste dagene..

Jeg er lei. Lei av å vente på at anmeldelsen skal vise sitt utslag, lei av å bli sviktet av familien og venner som jeg trodde var der for meg, lei av at det private skal gå utover skole. Jeg er lei av å ikke ha det bra.. Forstå meg rett, jeg veit det er mennesker som sitter der ute uten mat på bordet, tak over hode eller må gjøre barnearbeid. Jeg har det ikke verst her i verden, og det har jeg aldri tenkt heller. Men fortjener jeg ikke bedre? Virkelig?

Det har vært vanskelig å sette ord på ting den siste tiden. Jeg skulle gjerne skrevet ned alt til dere, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg vil det for min egen del, og jeg tenker at det er mange som er i samme situasjon som meg som kan kjenne seg igjen. Men så er det også noe som holder meg igjen, dessverre.. Hva er lurt å fortelle noe om? Kan det slå tilbake på meg selv? Og hva ønsker jeg faktisk å fortelle?

Noen ganger skulle jeg ønske at alle kortene var lagt frem for lenge siden, og at dere visst mer enn jeg foreløpig har fortalt. Da hadde det vært så mye enklere og dele resten. Men tro meg folkens.. Det kommer en dag som jeg får nok og ikke kommer til å holde et ord tilbake. Håper uansett at dere alle har hatt en flott uke, dere fortjener det beste! ♥

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg