DET ER INGENTING JEG HELLER VIL


Gode, snille, fine, vakre, beste oldemoren min♥

Livet er så urettferdig! Hvorfor var det du som tok ditt siste pustedrag for 3 måneder siden? Disse tre månedene har vært på mange måter vanskelige, men aller vanskeligst fordi du ikke er her blant oss. Nå er det snart jul, og jeg gruer meg som aldri før. Vi feiret kanskje ikke jul sammen, men savnet etter å høre stemmen din er stor uansett. Det er ingenting jeg heller vil enn å ønske deg god jul og kunne fortelle deg hvor glad jeg er i deg♥ Det er ingenting jeg heller vil enn å se deg igjen og gi deg en god klem♥ Jeg har en telefonsvarer på telefonen min fra deg, som jeg pleier å høre på i ny og ned, men ingenting kan erstatte deg eller savnet etter deg..♥ Håper vi en gang ses igjen..

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg