DET ER FØRSTE DESEMBER I DAG

Hei Desember, nå er du ankommet! Helt ærlig så veit jeg ikke om jeg er glad eller trist over det. Julen har alltid vært min favoritthøytid, men de siste årene har det ikke vært en koselig tid for min del. Jeg skal hvert fall kose meg etter beste evne med vakre julemåneden våres! For en ting er sikkert, vakker er den uansett! ♥ 

Håper faktisk at snøen kommer tilbake og blir snart. Er egentlig ikke så glad i snø på grunn av kulden, men litt koselig er det allikevel. Fikk så god julestemning da snøen kom, men så fort den ble borte så stakk julefølelsen også. Syd den kom for tidlig og stakk for fort. Heldigvis har jeg en god følelse av at den kommer tilbake snart, hvert fall da jeg så at det hadde landet bittelitt hvitt på bakken i dag.

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg