JEG ER IMPONERT

Jeg skal ikke legge skjul på at de siste ukene har vært stressende. Det har sjonglert mellom skole, lekser, kakesalg, jobb og det psykiske. Alt dette har gjort meg utslitt. Jeg har derfor de siste dagene prøvd å slappe av mest mulig og prøvd å fokusere mer på meg selv. For meg er det en stor overgang, da jeg alltid pleier å tenke på alt og alle før meg selv. Men for å være helt ærlig, så har det vært utrolig deilig. Jeg har kun fokusert på skole og meg selv. Heldigvis fikk jeg et avbrekk i går med feiring av Hilda Marie sin 19års dag, noe som føltes utrolig bra! Det var så koselig at hele vennegjengen var samlet i går♥ 

Uansett, tilbake til det jeg egentlig skulle skrive om. De siste årene har jeg slitet en del, det jeg har jo også skrevet om litt her på bloggen. Dette har gått utover skolen.  Jeg har alltid vært jenta med dårligst karakterer blant vennegjengen og klassen, og aldri likt å snakke om karakterer til andre. Men i dag er jeg virkelig stolt over eget arbeid. Det å ha mindre ting å fokusere på har gitt meg resultater den siste tiden.I natt satt jeg oppe til kl. 2 for å gjøre siste innspurt med en fremføring som jeg hadde tidligere i dag, og det var helt klart verdt det. Istedenfor å ende opp med stryk slik jeg så for meg, fikk jeg karakter 5-. Jeg har et ord å si: imponerende. Jeg er rett og slett imponert over min egen innsats, veldig overrasket og ikke minst stolt! Håper dere alle har hatt en super uke så langt og at resten blir like bra!

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg