BLAKK LØRDAG..

God lørdag mine flotte lesere♥ Hvordan går det med dere? Akkurat nå går det helt ok. Det har vært noen svært stressende dager utenom bloggen, og jeg kjenner meg sinnsykt sliten til tross for at jeg har sovet 3 timer på ettermiddagen. Jeg har jobbet og slitet meg ut for ingenting, så denne uken er jeg nødt til å lytte til kroppen og psyken min i stede, og prioritere det som er viktigst for meg.

I går var det en av de beste shoppingdagene i året med supergode tilbud. Det er mange som har negative tanker til denne dagen fordi de samme tilbudene er året rundt. Men veit dere? Jeg og Anita møtte opp på Kuben senter en time før skolestart og kom oss igjennom flest mulig butikker på denne tiden. Med meg hjem ble med noen flotte julegaver til venner, familie og til meg selv så klart. Vi fikk mer for pengene våres på takket være butikkens tilbud. Tror vi begge var like fornøyd med våres innkjøp, i dag derimot er det blakk lørdag, haha! Huff, tør ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte i går. Tenkte jeg kunne vise dere noen av innkjøpene om det er av interesse?

Må også fortelle dere om min store ulykkesdag. Det har vært svært glatt en siste tiden, men har ikke falt noen steder overraskende nok. Men i går klart jeg det. Ikke bare en gang, men hele to ganger! Vel.. Nr. 2 var verst, for jeg endte med å tryne i en trapp med hele vekta over foten. Dette resulterte i halting resten av dagen og i dag. Skoen min ble vrengt og ødelagt, så gikk å klagde på dem siden jeg kun har hatt dem i 2 måneder, og fikk helt nye tilbake. Hipp Hurra for god kundeservice! Tenker som så at det var godt det gikk så bra som det gjorde, og at materielle skader har ikke så mye å si. De kan erstattes. Pappa mener jeg burde dra på legevakta med beinet. Hovnet helt opp og hadde forferdelig vondt i beinet i går. I dag går det heldigvis bedre, så tenker å se an litt. Hva jeg ikke får til altså, haha!


Resten av kvelden skal jeg tilbringe med tre av de som betyr mest for meg, pappa, Milla og Michelle. I tillegg skal få gjort unna litt lekser. Håper dere alle får en fin kveld, hva enn dere gjør♥

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg