DISCOBOWLING

God lørdag mine fine! Hvordan har uka deres vært? Min har vært veldig stressende og slitsom egentlig, så nå er jeg klar for en litt roligere uke. Neste uke blir det nok mye jobbing, og russerevymøter, i tillegg til tentamen og andre oppgaver som må gjøres. Så den blir nok litt stressende allikevel, men forhåpentligvis ikke like mye.

Rakk ikke innom for å ønske dere en god kveld i går, da jeg var på discobowling med klassen. Men legger allikevel med noen bilder som jeg tok i går før jeg dro dit. Det ble en bra kveld, selv om jeg ikke er så glad i bowling. Vel, man kan jo si at jeg var taper`n i går for å si det sånn. Sjeldent jeg traff noen kjegler, og oftest landet ballen i sidene. Haha! Uansett var det utrolig gøy! 

I dag har jeg vært så heldig å fått fotografere kusinen min og kjæresten hennes. De venter ei lita jente, som jeg gleder meg masse til å bli kjent med♥ Har egentlig ingen planer for kvelden, kanskje få unnagjort litt skolearbeid? Hehe. Uansett, så ønsker jeg dere alle en riktig fin helg videre!  

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

10 kommentarer

Siste innlegg