DETTE VAR VIRKELIG ETTERLENGTET

Mandag og ny uke i møte. Hvordan har deres start på uka vært? Min har vært helt grei, men har egentlig ikke lyst til å se videre på kalenderplanleggeren denne uken, for den er ganske så fullbooket. Ikke en dag utenat noe skjer. Masse prøver og lekser som må gjøres, i tillegg til ulike ting jeg skal gjøre i løpet av uka blant annet revyskriving og øvelser. Men når hele uka er over, kan jeg slappe litt av neste uke. Forhåpentligvis..

Men gjett hva dere? Endelig har jeg fått tilbake kameraladeren til speilreflekskameraet som jeg glemte igjen hos ei venninne for 2 år siden eller noe. Det var på tide, haha! Nå kan dere se frem til bedre bilder på bloggen hvert fall!


Gammelt bilde
Ønsker dere alle en kjempefin uke!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg