GRATULERER MED FARSDAGEN, KJÆRE PAPPA!

I dag er dagen hvor vi skal sette våre fedrene i fokus. De fedrene som alltid stiller opp og alltid er der for barna sine! Det er pappa sin tur til å få tilbake for den gode jobben han gjør med meg og Ann Kristin. Vel.. Vi trenger kanskje ikke bleieskift, hjelp til å spise eller hjelp til å bli kledd på. Men vi trenger en pappa som trøster oss når vi er triste, kommer med gode ord og råd når vi trenger det, og gir oss enormt kjærlighet og trygghet! Der er du den perfekte pappaen, fordi det er nettopp det du gjør-  og vi er så ekstremt takknemlige! Jeg er helt sikker på at du er den beste pappaen i verden, eller nei vent… Jeg veit du er den beste faren i verden♥  Jeg har vært nære på å miste deg opptil flere ganger, og jeg er  så takknemlig for å ha deg i livet mitt. Vi kan krangle så mye som det går an, men veit du hva? Det spiller ingen rolle. For hvem skulle tatt ansvar for meg når ingen andre gjør det? For meg er du både min pappa og mamma. Du har alltid latt oss gå foran alt, og kan jeg med sikkerhet si at du alltid vil gjøre

Gratulerer så mye med farsdagen, kjære pappa! Glad i deg♥ Har ikke fått feiret dagen din i dag, på grunn av 6 timer med russerevyøving, men i morgen blir det en liten feiring med kake. Uansett, håper jeg du har hatt en kjempefin dag!
 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg