HALLOWEEN OUTFIT

På fredag var det som jeg har nevnt tidligere Halloweenkro for oss russen her i Hønefoss, og siden jeg viste dere sneak peek på outfiten i forrige innlegg, så er det vel på tide å legge ut bilde av det hele også. Nesten litt flaut å legge ut bilder av. Overhode ikke flink på Halloween sminke, men følte meg passe skummel helt frem til jeg møtte bestevenninna mi som lo seg skakk da hun så meg. Alle var utkledd i skumle kostymer og hadde sminket seg bra, også kom vi å ødelagte alt. Haha!

Hva syns dere?

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg