SNEAK PEEK ON MY HALLOWEEN COSTUME

Skulle egentlig poste dette innlegget i går, men ettersom blogg.no var nede helt til seint i går kveld, rakk jeg det dessverre ikke. Fikk flere meldinger i går med spørsmål om jeg hadde lagt ned bloggen min, og for å avklare dette med en gang så har jeg ikke det. Feilen kom fra blogg.no/ nettavisen, og rammet oss alle dessverre som har denne blogg plattformen. Alt er heldigvis ordnet nå, tommel opp for det altså!

I går var det duket for en av årets heftige kroer, nemlig Halloween-russekro. Tenkte å vise sneak peek på antrekket, før jeg litt senere legger ut bilder fra gårsdagen.


Hva syns dere?

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg