TACO-LØRDAG!

God lørdag dere! Hvordan har dere det?

Det har blitt dårlig med blogging på meg den siste tiden, og jeg er så utrolig lei meg for det. Dere snille sjeler som er innom her for å lese, fortjener jo drøssevis med nye innlegg. Dessverre er det er ikke bestandig jeg klarer å strekke til. Jeg har ikke hatt det så lett den siste tiden, og vært ganske følelsesladet. Men jeg lover, det skal bli bedre!

Dagen i dag har egentlig vært ganske rolig og avslappet. Pappa og jeg har laget taco sammen, Sjeldent vi spiser det, men det gjør bare at jeg setter enda større pris på at vi faktisk spiser det. For jeg har vel sagt at det er favorittretten min? Yummi! Ellers har jeg fått unnagjort litt klesvask og ryddet litt på rommet mitt. I morgen skal jeg på mitt andre russerevy-møte, det blir bra!

Ønsker dere alle en riktig god kveld
 

– Ann Helen

8 kommentarer
    1. Jeg hadde ikke kommet meg igjennom hverdagen, visst det ikke hadde vært for tacofredag, haha 😀 Elsker taco!
      Også vil jeg bare si at jeg har fulgt med bloggen din en god stund, og synes du har vært kjempetøff når du har stått i mot alle som har kommentert vekten din. Håper ikke det er en grunn til at du ikke blogger like mye lenger, for det hadde vært litt kjedelig 🙂

    2. Monica: Hehe, du er heldig som har muligheten til å ha en slik taco-dag. Pappa er dessverre ikke så glad i taco, og jeg synes det er så kjedelig å spise det alene. Derfor blir det altfor sjeldent!

      Tusen takk, setter stor pris på kommentaren din <3
      Nei det har ingenting med bloggen eller kommentarer jeg får her å gjøre. Det er dessverre ting på det private som gjør at det har blitt vanskelig å kunne skrive her den siste tiden. Har trengt noen dager "pause" nå. Nå må jeg hente tilbake inspirasjonen og finne ideer, så blir det masse innlegg fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg