LIVET ER SÅ SKJØRT…

Har du noen gang tenkt på hvor skjørt livet er? At livet plutselig kan snu seg brått om før du engang rekker å blunke?

Jeg er et menneske proppet full av tanker og følelser, og det jeg bryr meg mest om, er andre rundt meg.  Den siste tiden har jeg opplevd flere slike situasjoner hvor personer jeg kjenner har gått bort, eller skadet seg. Ingenting er en selvfølge, og før du aner det kan livet ditt ta en helomvending. Man aner ikke hva som skjer rundt neste sving dessverre og livet er ufattelig urettferdig til tider! Jeg setter så uendelig stor pris på alt og alle jeg har i livet mitt, og forsøker etter beste evne å nyte hvert eneste minutt.

Med dette innlegget ønsker jeg bare å si at det er så utrolig viktig å ta vare på du er glad i, i morgen kan det faktisk være for seint..
Sett pris på alt og alle du har i livet ditt

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Takk for påminnelsen! Det er viktig å stoppe opp, se de man har rundt seg, sette pris på dem. Gi de noe ekstra, en klem eller et lite takk kan ofte være nok <3 Ha en kjempefin søndag
      PS: Utrolig fint bilde av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg