TUR TIL HOVEDSTADEN

I går var vi “skoletur” i hovedstaden. Vi skulle nemlig på nasjonalteateret for å se teaterforestillingen “Mysterier”. Det var en ganske spesiell forestilling, og jeg skal ikke legge sjul på at jeg ikke helt skjønte handlingen, noe jeg ikke var alene om heller. Men gøy var det absolutt, morsomme karakterer! 

Kjente på meg at hjertet hoppet noen ekstra slag da jeg satt i salen før teateret startet. Jeg fikk ikke sitte med noen jeg kjenner godt og det ble mye folk for min del. Men så fikk jeg sitte med vennene mine, etter litt om og men. Da gikk det mye bedre. Må bare si at det med store folkemengder har aldri vært noe særlig problem tidligere, men følte på meg at dette kom til å gå galt om jeg ikke fikk sitte med noen jeg kjenner i det minste. Heldigvis ordnet det seg!

Før teaterstykke kunne vi gå rundt å gjøre som vi ville. Silje, Anita og jeg valgte å spise litt på Mc`dondals etter å ha sett litt i butikker. Så ble det enda mer titting i butikker, og avsluttet det hele med Starbucks. Alt i alt, ble det en koselig dag


 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg