I HØSTFERIEN HAR JEG..

♥ Ligget rett ut og slappet av. Ikke hele tiden så klart, men masse. Jeg har vært så sliten og prøvd så godt jeg kan å samle krefter frem mot neste ferie fra skolen. Hjalp det? Nei..

♥ Kost meg de tre fineste jeg veit om. Pappa, Milla og Michelle er virkelig best. Sammen er vi en super firkløver-gjeng.

♥ Vært på med å ryddet ut av hjemmet til oldemor. Det var på mange måter vemodig og rart. Ingenting kan erstatte den dama, hun var virkelig utrolig! Men i en slik situasjon må man ta med seg minnene videre, og jeg fikk arve noen fine ting fra henne som minner meg om henne. 

♥ Laget mange gode middager til meg og pappa. I hverdagen er det ikke bestandig like lett for meg og pappa å få laget middager sammen til enhver tid. Vi spiser jo sammen, men det blir ofte seint og litt stress.  Men i ferien, da slo vi jammen meg til. Så mange gode middag, og så hyggelig det var å spise sammen flere dager på rad.

♥ Sandvika. Det glemte jeg vel kanskje å nevne, men på fredag var jeg, Anita, Ole Jørgen, Hilda og Ole Edward i Sandvika sammen. Superhyggelig! Så koselig å kunne samles igjen. Må gjentas snart!

♥ Vært på byen. Som jeg nevnte for dere på lørdag var jeg, Anita, Hilda og Ole Edward på byen. Vi hadde vors hos Hilda og Ole først og spilte drikkespill og snakket masse. Etterpå dro vi på byen. Ble en knallbra kveld!

Hva gjorde du i høstferien?
 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg