DET SKULLE IKKE VÆRT LOV

Hei fininger! Hvordan har dere det?

Jeg har brukt denne dagen til å slappe av mest mulig, for å lade opp til skolestart igjen i morgen. Selv om jeg overhode ikke er klar til lekser, prøver og innleveringer igjen. Jeg kunne mer en gjerne tenkt meg minst en uke til mer med ferie, rett og slett fordi jeg er like sliten nå som jeg var da ferien startet..

Merker jeg er litt redusert etter i går. Ikke fordi jeg drakk så mye, ble ikke mye innabords på meg for å si det sånn. Hadde det så gøy i går, at jeg nesten glemte å drikke faktisk. Men det ble ikke kvelden på meg før kl.3 i natt, og skulle opp igjen i dag kl. 9 for å jobbe.  Og veit dere hva? Her begynte det å snø i dag faktisk. Det skulle ikke vært lov.. Jeg mener, vi er jo bare i oktober. Det gikk fra sol og varme, til få varmegrader og kulde på kort tid. Huff, vinterjakken er funnet fram for lenge siden slik at jeg kan bruke den på de kaldeste dagene nå fremover før vinteren kommer for fullt.

Ellers har jeg prøvd å være litt effektiv i dag. Pappa har fått senebetennelse, som betyr at jeg må gjøre litt ekstra om dagen. Har vasket og hengt opp til klær, og laget til middag til meg og han. Fisk stod på menyen i dag, og helt siden middagen ble inntatt har både jeg og pappa vært like trøtte, hehe.

Slenger med noen bilder fra den fine himmelen som lå over Ådal`n for noen dager tilbake. Bildene ble ikke så fine som jeg hadde trodd, da jeg så dem på pcen, men det skal det bli en ordning på veldig snart. Men allikevel, var det ikke vakkert?


 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg