KJÆRE MIN STOREBROR I HIMMELEN❤️

Jeg fikk aldri møte deg eller bli kjent med deg. Du hadde vært eldre enn meg, men ble dødfødt 4år før jeg kom til verden. Etter hvert som jeg vokste opp og var stor nok til å forstå, fikk jeg høre om deg. Selv om du ble “født” før meg, er du min bror, og jeg tenker så klart masse på deg♥

Hvordan hadde du sett ut? Hadde du ligna på meg og Ann Kristin? Hvordan ville du vært som person? Hva ville dine interesser vært? Hvordan hadde forholdet våres til hverandre vært? På hvilke måter ville du påvirket livet mitt på godt og vondt? Hvordan hadde livet mitt vært i dag? Kanskje jeg ikke hadde sittet her og hatt den samme hobbyen som jeg har nå? Kanskje vi ikke hadde bodd der hvor vi bor nå? Tankene strømmer… Det gjør vondt å tenke på at du ikke er blant oss. Du fortjener å ha et liv, og vokse opp blant oss.

Jeg får ofte spørsmål fra folk som ønsker å bli kjent med meg, om hvor mange søsken jeg har. Jeg svarer oftest en søster, for det er det enkleste for meg. Sannheten er jo at jeg har to, en storesøster på jorda og en storebror i himmelen♥ Det er ikke det at jeg ikke ønsker å fortelle andre om deg, men for min del er det ganske sårt å fortelle om. Jeg kjenner en stor klump i halsen, ved å skrive dette innlegget også. Men jeg trenger det. Jeg trenger å skrive om deg, for du er jo trossalt en del av oss. Det er vanskelig å snakke om, men jeg har etter hvert klart å akseptere at situasjonen er slik som den er, selv om det er veldig vondt at du ikke er her. Jeg har felt mange tårer for deg. Livet er ufattelig urettferdig, men jo mer jeg snakker om deg, jo lettere blir det ved årene!

I går fikk jeg for første gang se bildene av deg fra dagen du kom og begravelsen din. Det var veldig spesielt og trist, men det å kunne se bildene av deg er noe jeg har ønsket lenge♥

Vi som familie tenker masse på deg. Både meg, søster, pappa, mamma, dine besteforeldre, onkler, tanter, ja alle tenker på deg… Vi skulle så inderlig ønske at du fikk vokse opp blant oss. Savnet etter deg er stort! Men vi veit at du ser på oss fra himmelen og passer på oss♥ Håper du ser ned på oss, og er stolte. Spesielt over dine søsken. Vi står sammen i tykt og tynt for deg♥ Jeg og Ann Kristin har snakket om å lage minneramme etter deg nå, som skal henge oppe hjemme hos meg og pappa, slik at alle som kommer innom kan se♥

Du vil alltid være med oss lillevenn, alltid!💕

✞02.03.94✞

 

Stor klem fra lillesøsteren din♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg