TELLER NED DAGER

Jeg er så sliten om dagen, og jeg kan egentlig ikke helt sette ord på hvorfor. Men det må nok være på grunnlag av hvordan situasjonen er, og hvordan livet mitt er generelt. Mye har skjedd på kort tid, og det tar virkelig på energien min. Med en gang jeg er ferdig på skolen, vil jeg aller helst hjem for å sove.

Oldemors bortgang er veldig vond, i tillegg til at jeg går igjennom en anmeldelse som tar så utrolig lang tid, jeg opplever at mennesker svikter meg, og det å gå på skole ved siden av alt dette er hardt. Men med stor viljestyrke og sterk psyke, kommer jeg meg igjennom det meste. Jeg er sliten, og nedtellingen til ferie er i full gang for å si det sånn..


 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Jeg blir så trist av å lese det du skriver, og håper virkelig at du har det bra <3 Er ikke lett når motivasjonen ikke er på topp og ting står på hele tiden. Prøv å tenk fremover og at enten så blir det bedre eller så går det over:-) Stor klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg