EN FANTASTISK DAG

Dette har virkelig vært en fantastisk dag. Jeg kan faktisk ikke huske når sist jeg hadde en så fin dag som denne. Det å kunne senke skuldrene og tenke på andre ting noen timer føles bra. Det er godt å ha slike dager midt oppi alt vonde, og slike dager betyr så mye.

Endelig fikk jeg møtt ei av mine aller beste venninner igjen. Marthe har flyttet en stykke unna, og derfor ses vi ikke så ofte lenger. Det var veldig hyggelig å treffe henne igjen, og ikke minst få treffe hennes tredje barn Lucas♥ Jeg hadde faktisk ikke trodd at jeg skulle få se han før om flere måneder, men etter nesten 3 uker fikk jeg faktisk møte han. Han er så skjønn, en skikkelig kjekkas altså! Dagen har gått til å snakke masse, og handle litt. Ble ingen handling på meg, men allikevel veldig hyggelig å endelig være sammen igjen. Jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg blir bitte litt baby syk. Følelsen av å gå med lille Lucas på armen, kan ikke beskrives. Men det blir nok ikke barn på meg på flere år, hehe! Var også heldig å få se Emily og Angelica igjen, de har blitt så store jenter. Tiden går virkelig altfor fort♥

 

– Ann Helen 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg