35 SPØRSMÅL OG SVAR

Inspirert av konatil.blogg.no

1. Hvor gammel er du?
18år

2. Føler du deg ung eller gammel for alderen?
Gammel. Helt ærlig så føler jeg meg ikke som andre 18åringer..

3. Hva ville du bli da du var liten?
Barn og ungdomsarbeider

4. Hvor mange søsken har du?
En storesøster på jorda og en storebror i himmelen💕

5. Hvilken øyenfarge har du?
Blå

6. Hva er ditt favorittsted?
Hjemme. Elsker å tilbringe til med pappa og våres skjønne små hunder♥

7. Hvem ringte du sist?
Pappa

8. Hva slags ringelyd har du på telefonen?
Den standard iPhone ringetonen, såkalt åpning.

9. Hva stod det i den siste sms’en du mottok?
“Du har 2 tapte anrop fra ********, 20.09 18:02. Ukjent nummer? http://tlf.psmini.no/********. Hilsen Telia”

10. Hva liker du best – å ringe eller sende sms?
Det varier alt ettersom.

11. Når så du moren din sist?
Cirka et halvt år siden.. Eller nei, så henne i oldemors begravelse.

12. Hva drikker du helst til frokost?
Melk eller eplejuice

13. Eier du dyrebare smykker?
Eier bunadssmykker, om det telles?

14. Hva hører på akkurat nå?
En snorkende pappa, og en rolig avslappa Milla som lager noen små snorkelyder, eller ynkelyder (?). Lille snuppa er ikke helt i form i kveld, men sover godt ved siden av meg nå♥

15. Hva har du alltid i vesken?
Telefon, lader, ørepropper, lommebok, pc, lader og nøkler.

16. Når står du opp i hverdagen?
Klokka 6. Alt for tidlig om morgenen…

17. Når står du opp i helgene?
Alt fra 10-12.

18. Sover du på en spesiell side?
Bytter på alt ettersom hvor jeg sover..

19. Hva kan holde deg våken om natta?
Det KAN være syke hundene.

20. Hva var det siste du spiste?
BLT med kylling, nam nam!

21. Hva var det siste du drakk?
7 Up

22. Har du noen gang vært forelsket?
Ja, flere ganger..

Hvor mange steder har du bodd?
Har alltid bodd på det samme stedet som jeg gjør nå, sammen med pappa. Men da jeg bodde litt hos mamma tidligere, flytta vi mye. Har bodd blant annet i Oslo, Kongsvinger, Heggen og Hønefoss.

23. Hva har du hatt av kjæledyr?
Katt, kanin og hund.

24. Når er Norge på sitt beste?
I juni. Elsker perioden hvor sommeren er kommet for fullt. Følelsen av varme, bade og spise is er fantastisk. Og sist men ikke minst- sommerferie!

25. Hva er drømmejobben din?
Toppblogger.

26. Favorittfarge?
Rosa.

27. Når var du i kirken sist?
Sist onsdag, oldemors begravelse..♥

28. Hva var det siste du kjøpte?
Mat & Drikke.

29. Hvilke bok leste du sist?
Englepappa.

30. Har du noen gang vært i kontakt med politiet?
Ja.. Mange ganger, på grunn av anmeldelsen.

31. Hva ønsker du deg mest akkurat nå?
Litt klisjé kanskje.. Men akkurat nå ønsker jeg meg faktisk en å dele livet mitt med. Lei av å se alle rundt meg ha en å dele livet sitt med og ikke jeg.. Forstå meg rett, jeg er glad på deres vegne, men jeg fortjener det samme etter alt drittet jeg har vært igjennom. Har trivdes som singel lenge, men ikke nå lenger. Haha!

32. Har du tatoveringer?
Nei, men har veldig lyst på.

33. Hva var det siste du grublet på?
Tankene mine svirrer mye om dagen. Tenker mye på oldemor som gikk bort for 16 dager siden.. men jeg må også si at jeg tenker mye på en anmeldelse som jeg går igjennom.

34. Hva er det siste du skal gjøre i kveld før du legger deg?
Pusse tenna, og gi en stor klem til pappa og hundene.

35. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget?
Legge meg å sove.
Bilderesultat for sweet dreams

 

– Ann Helen

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg