TUNGE OG VANSKELIGE DAGER..

I dag var det overhode ikke enkelt å gå på skolen. Jeg føler meg rett og slett helt ødelagt, faktisk! Hadde det ikke vært for fraværsgrensa, hadde jeg nok hvert hjemme i dag. Gårsdagen var en sorgfull dag, og det ble seint før jeg fikk lagt meg. Mellom tårene hadde jeg lekser som måtte gjøres, men fant ut til slutt at jeg satt oppe å gjorde lekser uten nytte. Derfor ble det relativt seint på meg i går kveld, og heldigvis så fikk jeg utsatt historieprøva jeg egentlig skulle ha i dag.

Gleden ble stor da jeg fikk melding om at tingene jeg bestilte fra Nelly har kommet. Gleder meg til å hente dem senere i dag og vise dere innkjøpene mine♥


Må slenge med et bilde av meg og en av mine favoritter. Dagene er ikke helt lette for oss, og i dag tidlig gikk det litt skeis mellom oss. Heldigvis klarer vi å ordne opp ganske fort, og nå er alt bra igjen. Veit ikke hva jeg skulle gjort uten min fantastiske fetter Stian♥ Jeg er heldig som har en så god og sammenspleiset familie, vi skal komme igjennom det sammen, alle sammen!

 

– Ann Helen

9 kommentarer

Siste innlegg