COOK-IS DATE

En helt ålreit dag går mot slutten, og jeg ligger i senga, klar til å sove. Mandager er så slitsomme syns jeg, så det godt å kunne legge seg under dyna nå. Skulle helst ha sovet for litt siden kjenner jeg, men det får gå. Hundene er også med, så klart. De er så koselig. Spent på om de er like trøtte som meg i morgen, eller om de vekker meg for å kose.

Utenom skole i dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å være litt med Martin, sov hos han fra i går til i dag og hadde ikke med meg skift så følte meg som en dass i dag, haha! Derfor får dere nøye dere med bilder av Anita. Jeg og henne testet ut noe nytt i dag. Cook-is. Det smakte virkelig himmelsk! Hvordan har deres dag vært?

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg