BESTE HELGEN PÅ LENGE

Hallo! Ny uke, nye muligheter er det ikke det man sier? Hehe, hvordan har helgen dere vært?

For en fantastisk helg dette har vært egentlig. Jeg mener, wow..  Lørdagen altså, den var awesome! Kino med gode venninner etterfulgt av vors ala klassefest, også på byen etterpå. Det var herlig. Det er svært sjeldent jeg drar på byen eller drikker i det hele tatt, og jeg mener fremdeles at man kan ha det like gøy uten alkohol. Allikevel så er det lov å kose seg en gang i blant. Jeg holder en grense på hvor mye inntak av alkohol og det gjorde jeg denne gangen også. Det ble drekking, sang og dansing på det høyeste. En kanonkveld, og jeg er så glad jeg dro.

Og for å ikke å snakke om den sykt bra filmen jeg så sammen med Hilda og Anita. Rosemari. Anbefaler alle å se den, virkelig. Ønsker ikke å fortelle så mye om handlingen, ettersom jeg er redd for å si for mye. Men i hovedsak handler det om en jente som er adoptert, og ønsker å finne sine biologiske foreldre. Mye skjer på veien, både på godt og vondt. Og det beste er at filmen er for det meste filmet her i Hønefoss.

Jeg er så glad for oppturer i ny og ned, når det skjer så mye vondt. De siste ukene har vært ordentlig tøffe, og det var godt å kunne legge noen av tankene til side bare for noen timer.

 

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg